četvrtak, 17. svibnja 2012.

Poslovno carstvo Ivice Todorića - kako se obogatiti na hrvatski način

Iako su ovi koraci koje sam napisala u ovome postu nama 'običnim smrtnicima' daleko nedostupni i uvelike nemogući, ipak sam odlučila ovo napisati jer, nikada ne znate, možda nekome i uspije :D
Ivica Todorić je danas najbogatiji Hrvat, a njegovo poslovno carstvo je davno premašilo Konzum i K-plus sireve. Evo kako je on to učinio:


1. korak: Imate nekoliko dućana, kako brzo povećati broj dućana?
Vi imate nekoliko dućana. Posao funkcionira na način da vi kupujete robu od malih proizvođača i od uvoznika. Ti mali proizvođači muzu krave, od toga rade naprave sir i taj sir prodaju Konzumu. Konzum doda maržu i isti sir proda nama - kupcima. Mi sir platimo na licu mjesta. A kada Konzum plati sir malom proizvođaču? U ugovoru obično stoji 60 radnih dana. Međutim, Ivica je otkrio trik kojim može brzo zaraditi. Trik se zove štopanje isplate malim proizvođačima. Tim trikom stvara se dovoljna količina novca za daljnje širenje i otvaranje novih trgovina.


2. korak: Povećali ste broj dućana, ali to nije dosta. Kako još povećati broj dućana?
Otkrili ste da ne rastete dovoljno brzo i da vam hitno treba svježeg kapitala. Svježi kapital lako ćete dobiti putem kredita u banci. No, postoji jedna caka. Banke ne daju kredite bez pokrića. Nakon što skeniraju vašu firmu i ustvrde da ona vrijedi x kuna umanjeno za sva vaša dugovanja ispadne da vam firma ništa ne vrijedi. No, i tu postoji trik, a on se zove "veze". Svi znamo za njega, funkcionira tako da se preko veze ipak dobiju ogromni krediti. I evo vam love za dodatna povećanja.


3. korak: Sada zaista imate velike dućane. Ali mali i gladni proizvođači kojima ne plaćate se bune. I što sada?
Mali proizvođači vam dosađuju pričama o tome da nemaju za jesti i za kupiti djeci školske knjige, a neki od njih se prijete da će sve objaviti u medijima. Vi sada možete postupiti na dvije razine: prva, prepasti male proizvođače da se ne obrate medijima; druga, preuzeti kontrolu nad medijima. Vi se orijentirate na ovu drugu.


4. korak: Kako preuzeti kontrolu nad medijima?
Vi sada imate veliku firmu i veliki marketinški budžet. Svi znamo da mediji ovise o novcima koji stižu iz marketinga. vi zato osnujte svoju marketinšku agenciju, nazovite ju Unex i preko nje dodjeljujete marketinške budžete samo onim medijima koji vam odgovaraju.


5. korak: Neki mediji su tvrdoglavi i napišu ponešto ružno o Ivici Todoriću. Kako i njih spriječiti u tome?
Očito vam je potrebna veća kontrola nad marketinškim budžetima. Zato u Unex trebate dovući nove klijente. Obzirom da možete utjecati na sve koji žele ili moraju prodavati u vašoj trgovini, zašto ih ne biste prisilili da i njihovim marketing budžetom upravlja ekskluzivno vaša agencija - Unex. Upravo to i činite i sada vas se svi mediji boje jer vi upravljate budžetom Konzuma, Dukata, Leda, Jamnice i mnogih drugih. Također, vi trebate kupiti Tisak kako biste imali kontrolu i nad maloprodajom novina.


6. korak: Vama super ide, ali postoje i neki mali dućani koji nisu Konzum. Kako ih prisiliti da postanu dio Konzum carstva ili da propadnu?
Ono što trebate napraviti je preuzeti i veleprodaju. Tako ćete imati kontrolu nad konkurencijom, tj. malim trgovinama jer velike imaju vlastitu veleprodaju. Vidjet ćete kojoj trgovini ide dobro, a kojoj ne ide. Onima kojima ide dobro ponudite da ćete ih otkupiti. Ako se drznu ne pristati na to onda učinite sljedeće: sagradite im Konzum odmah do njihove trgovine. Pobrinite se da ovi malo teže dobivaju namirnice iz veleprodaje i po mogućnosti ne po istim cijenama kao Konzum. Da to sve ne bi bilo ružno shvaćeno smislite da Konzum dobiva jeftiniju cijenu zato što ima veći volumen trgovanja.


7. korak: Sada kada imate puno trgovina, imate veleprodaju, imate proizvodnju jer ste pokupovali Dukat, Belje i sve ostalo... Netko bi se mogao drznuti i reći da ste postali monopolist. Kako riješiti ovaj problem? Treba udobrovoljiti gospođu koja se bavi zaštitom tržišta. To ćete napraviti tako da muža Olgice Spevec postavite na visoku poziciju u Agrokoru. 


8. korak: Širite se dalje, kupujte medijske agencije i medije, lance trafika i svašta drugo. Važno: pobrinite se da te stvari kupujete preko nekih poduzeća za koja nitko nije čuo kako opet netko ne bi rekao da ste monopolist. Mediji to nikada neće reći mada im je jasno jer oni ovise o vašim budžetima. 


Nadam se da vas je nasmijao ovaj post, kao mene :)))








Nema komentara:

Objavi komentar